Tekijä: Tanni, Katri, kirjoittaja
Julkaisuvuosi: 2022
Kieli: Suomi
Aineistolaji: Kirja
Kustantaja: [Helsinki] : Kauppakamari, [2022] : Viro : Meedia Zone OÜ, 2022.
ISBN: 978-952-246-797-3 pehmeäkantinen
Kuvaus: 1. Esipuhe -- 2. Mikä on muuttanut B2B:n ostokäyttäytymistä? -- Digitaalisuus ja monikanavaisuus -- Maailma on lähellä – tilata voi mistä vain, tietoa tarjolla enemmän kuin koskaan -- Johtaja ei päätä yksin hankinnoista -- Valtavat valinnan mahdollisuudet -- 3. Ostamisen muutoksen neljä trendiä -- 1. Ostajan epävarmuus -- 2. Ostopäätöksen demokratisoituminen, uusi ostajapersoona-ajattelu -- 3. Ostaja on vertailuvaiheeseen saakka vahvimmin digissä -- 4. Asiakas päättää tahdin – ole rinnalla! -- 4. Näin ostamisen muutos muuttaa B2B-markkinointia -- Tavoita ja herätä asiakkaan luottamus -- Tunne asiakkaasi -- Social selling tiedonjäsentämisen tai vertailun vaiheessa -- 5. Myynnin tulevaisuus -- Myynti ostamisen uusien vaiheiden aikana -- Sales Enablement -- 6. Epilogi -- Kirjoittajasta -- Sanasto -- Viitteet -- Lähteet.